Ervaar je problemen met je zonneschermen, maar heb je die niet bij ons gekocht? Dan willen we je nog steeds helpen. We denken graag mee en proberen aan de hand van foto’s te kijken of zaken te vervangen of verbeteren zijn. Maar omdat we een klein familiebedrijf zijn lukt dit niet altijd. Zeker niet in ons hoogseizoen.
Onderhoud en montage in het hoogseizoen
Vanaf het voorjaar t/m de zomer is voor ons de drukste tijd van het jaar, oftewel: hoogseizoen. Hierin komt eigenlijk alles samen: van onderhoud en reparaties bij onze bestaande klanten tot alle nieuwe projecten die lopen. In deze periode is het dus vrijwel onmogelijk om onderhoud te verzorgen aan zonneschermen die we zelf niet opgehangen hebben.
Onderhoud en montage in het Laagseizoen
We snappen de urgentie als je problemen met je zonnescherm ervaart, maar veelal ontstaan problemen met een verouderd zonnescherm niet met een week. Ons advies is dan ook om in de herfst- of winterperiode aan te kloppen voor dit soort problemen. In het laagseizoen is het bij ons iets rustiger, waardoor we eerder tijd vrij kunnen maken.
24/7 serviceprogramma
Als ons advies wordt om de zonwering te vervangen in plaats van op te knappen, dan zijn in de zomer de wachttijden langer. Hierdoor kunnen we nog steeds niet op korte termijn een oplossing bieden. Uiteraard wel op termijn, maar wij zijn een klein bedrijf en bieden geen 24/7 serviceprogramma.
Controleer je zonnescherm in de herfst of winter
Onze algemene tip: heb je mankementen aan je zonnescherm of zonwering? Neem dan vooral in de herfst- of winterperiode contact met ons op. In die tijd is er bij ons meer ruimte en kunnen we doorgaans sneller een oplossing bieden. Zonwering van merken die wij zelf ook verkopen kunnen we altijd repareren mits de onderdelen nog te krijgen zijn.